March 15, 2016

TERPANGGIL

Assalamualaikum gaisss..

terpaggil..bukan ape, tu ayat pertama yang ada dalam kepala hotak aku bila teringat NAFIRI ni..ohh fyi, aku tengah baca buku Ismi Fa Ismail which is "SERUAN PERTAMA", buku trilogi daripada novel beliau "JANGAN BACA NOVEL NI"..nanti aku share experience baca novel berangkai beliau.. sebab aku sangat terpanggil bila mana dalam novel SERUAN PERTAMA ni ada atu alat muzik traditional yg dikenali sebagai NAFIRI. nama dia pun dah betul punya klasik kan..
haaaaa..gambo yg kat atas nilah nafiri..aku nak sangat dengar bunyi alat muzik ni, aku tengah kumpul kekuatan lah ni sebab bila aku baca novel tu buat aku hilang berani nak dengar tapi aku pasti bunyi dia mesti indah.. oklah, saje je share, untuk pengetahuan bersama..utk orang yg macam aku ni,buta seni, alat muzik traditional ni..ok cau!

No comments:

Post a Comment

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...