May 12, 2017

PICKUP LINE 24/7

Pipi aku bolehnya tukar jadi pau kacang merah akibat asyik tersenyum dari pagi sampailah ke petang bila tengok pesanan ringkas yang engkau hantaq. bibirnya aku sudah mulai kebas dengan senyuman yang tak lekang gara-gara ayat kau yang semanis kurma tu! (boleh kena diabetes woo!)..

Walaupun sudah berjuta kali kau beri ayat yang sama manisnya dengan gula pasir tapi aku ini tetap mencair macam ais krim vanila makannya ditengah terik panas hari. engkau buat aku benar-benar rasa seperti ada rama-rama dalam perut berterbangan takkala kau menghiburkan aku dengan kata-kata pujangganya engkau.

tapi tu dulu lahhh..duluu..haha 


No comments:

Post a Comment

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...