April 14, 2017

Cool Down

breath in...breath out...breath in...breath out...fuuuuuu~~~

jangan terlalu mahu sangat nak bawa bekal roti telur goyang dengan milo panas sebab kau akan tertinggal separuh nyawa kau dekat rumah. bila separuh nyawanya kau tertinggal, kau mungkin akan pishang time lunch. mungkin jugak akan mati akibat kesuyian yang melampau.

bila separuh nyawa tadi kau terkenang-kenang, bermulalah fokus itu melayang ke awangan dan baru kau tersedar kau punya janji sama temannya kau. pasti berleter panjang lebar macam ETS nak ke IPOH lajunya kata yang keluaq dari bibir si teman.

lewat petang dengan harapan pinjam separuh nyawa rakan sejawat untuk bertanya khabaqnya separuh nyawanya kau. tapi malangnya shut out pulak..hampehhh! dugaan Jumaat yang indah. sekian.

P/S : nak keluaq g kerja jangan macam pemain bola sepak yang bermain pada minit yang terakhir permainan,kelam kabut mahu menang,tamatkan permainan. tengok betul-betul apa yang perlu ditinggal dan dibawa okayys! (pesanan utk diri sendiri lagi)

P/S 2 : do not depends on other..plissss ( again..pesanan ringkas untuk diri sendiri)

P/S 3 :  ohhh my smart phone! i already miss you..

No comments:

Post a Comment

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...