April 18, 2017

Forever 21

Mama,

Terima kasih melahirkan dan menjaganya aku sehingga aku dewasa begini. 

Mama,

Terima kasih membesarkan aku bagai kau menatangnya minyak yang penuh dengan kasih sayang yang cukup walaupun kita hidupnya sederhana.

Mama,

Terima kasih mendidik dan mengajar aku erti kehidupan. jatuh, bangkitnya aku kau selalu damping di sisi, bahagia, deritanya aku yang kau beri rasa melengkapkan hidupnya aku.

Mama,

Kau lah teman bicara, sahabat yang selalu berkelahi perkara remeh, kawan yang selalu support apa mahunya aku lakukan dalam hidup..

Mama,

Tiada ungkap yang bisa menunjukkan betapa sayang cintanya aku pada kau.

P/S : happy bornday kinkin..hanya itu aku mampu

P/S 2: trimas kepada yang mendoakan. sangat aku hargai.

No comments:

Post a Comment

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...