January 18, 2018

Ma...

Ma...
kau satu tiada dua.
Kau lah intan kau lah permata.
Melengkapi segenap hidupnya aku dan saudara sedaging sedarah aku.

Ma...
tidak seorang manusia di muka bumi ini sayang aku seperti kau menyanyanginya diri aku.
tidak seorang manusia di alam ini sanggup berkorban jiwa dan raganya demi melihat bahagianya aku
dan tidak seorang manusia yang mampu tandingi hierakinya kau dalam hati aku sampai nafas aku terhenti mati.

Ma...
walau apa yang terjadi, baiknya aku, buruknya aku kau terima.
walau aku telah berbuat onar dan kadang membuat perasaan gusar dan gelisah sering datang menerjah fikirannya kau.

Ma...
saat aku kata mahu pergi, kau yang paling sedih seperti perginya aku tidak kembali bertemu dengan kau lagi.
saat aku kata mahu pergi, kau lah orang yang paling gembira kerana aku mahu jadi sepertinya kau. tugas dan tanggungjawab yang kau galas bakal aku merasa ketika ini.


Ma...
kini aku telah menggalas tangungjawab yang besar sepertinya kau. aku merasa bahagia dan senang. syukur! berkat dari redhanya kau terhadap jalinan yang diikat dan doanya kau yang tidak putus-putus ingin melihat aku bahagia.


P/S : ma aku rindu!! \/ (^0^) \/




No comments:

Post a Comment

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...