January 18, 2018

LEVEL UP!

Assalamualaikum..

Bismillah..aku mengucap syukur kehadratnya Ilahi. Tanggal 1 Disember 2017 dengan sekali lafaz aku bertukar status dari bujang kepada isterinya orang. tarikh keramat yg aku tidak akan lupa seumur hayatnya aku. Aku amat bersyukur dan hargainya dia kerana telah terima seadanya aku. kekurangannya aku dan aku berharap dia mampu bertahan dengan perangai buruknya aku.

BUAT KAMU WAHAI ZAUJ..

Wahai sang zauj yg udah lama aku tunggu...
Bimbinglah aku. Pimpinlah aku hingga ke Jannah.

Wahai sang zauj yg setia...
Aku berharap setianya kamu hingga ke hari rambutnya kita tidak lagi hitam.

Wahai sang zauj yg aku sangat cinta...
Aku perlu kamu. jagalah aku semampunya kamu. sayangilah aku seperti tiada lagi hari esok untuk kita.

Wahai sang zauj penerang jiwa...
Aku berharap jalan hidupnya kita akan kita tempuh bersama demi masa depan yg bahagia hendaknya.


P/S : dah isteri orang kin. perangai tu kasi helokk sikit. dan kamu juga (hahah)

P/S 2 : Assalamualaikum encik zauj.. (^_^) \/

No comments:

Post a Comment

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...