November 14, 2016

F.A.N.T.A.S.T.I.C B.E.A.S.T.S And Where To Find Them

Izinkan aku jerit dulu...
WOOoooWwww!!!!!!

 Assalamualaikum...Kalau tak jawab dosa,Kalau jawab suka..hik!

First of all, post kali ni aku nak review pasal film fantastic beasts. Yes! bukan review pasal film tu, its like more to stalking..hihi.. Sebab film ni belum release lagi. Nak tau bila dia? aajumm layan sikit trailer ni dulu yuk!



Haaaaaa..Wei siyes aku memang tak sabar gila nak mati tengok film ni tau sebab aku memang damn suka kalau film/drama yg genre magic ni. Film akan ditayangkan pada 17 NOVEMBER 2016. SOON guys!! Aku tengah menghitung hari je ni.

Ok, now aku tak nak panjang lebar cerita sinopsis kat sini sebab aku nak korang sendiri pergi kat offical website FB ni sebab kat situ semua yang korang nak tau ada. Jadi ape tunggu lagi klik link ni http://www.fantasticbeasts.com/. Macam aku cakap tadi semua tentang FB korang bole stalk kat sini. Dari sinopsis, character, soundtrack, sampailah gambo-gambo beasts yang ade dalam film tu. boleh tahan gempak la jugak website tu..boleh laa..

Korang boleh jugak follow twitter and instagram FB yang korang boleh tengok kat dalam website kat atas tu (sila klik sekarang,seriously tak menyesal babe)..

Ok now aku nak reveal sikit pasai character dalm FB..lantaklah aku tak sabar nak cerita..hahaha


Ni lah Newt Scamander.. mogiclogist merangkap hero dalam film ni. Dia mengembara sebab nak cari beasts. Dengar cerita dia ni bekas student Hogwart's wei..tapi dia kena gantung kot sebab kantoi panjat pagar Hogwart's nak balik rumah..homesick katanya..(takde2..tu cerita dongeng aku tapi pasai yg dia ex-student Hogwart's tu betul ea) kat situ la nanti dia jumpa macam-macam beasts antaranya:









aku tak sabar nak tengok SWOOPING EVIL + BILLYWIG..nampak cute gila kan..Niffler pun..rasa nak tarik muncung dia..arghhhh..

ok untuk next character aku nak korang klik kt website yang aku mention tadi sebab aku excited dengan Newt and his beasts only. kalau korang nak lebih boleh klik kat webiste di atas ok.. =)

**FB- merujuk kepada Fantastic Beasts

p/s: bukan ape, saja nak share sebab excited yang sangat..mohon memahami..



6 comments:

  1. Dah tengok dah <-- Cukup tak ayat seringkas tu untuk buat rasa jeles tu datang?

    ReplyDelete
  2. Owh ye ke. Tapi sy tengok masa first day tayang (taknak kalah) =P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hahaha..tanak kalah ea..okay2.. ^_^'

    ReplyDelete
  5. Hee.. sesekali nak rasa erti kemenangan.. =P

    ReplyDelete

Latest newzz!

"KAKI BODEK"

Tak sah kalau satu hari kau tak mengipas untuk dapatkan sekelumit perhatian. Biar yang lainnya memandang tepat ke arah kau dan yes! misi ber...